Kan de så kan jag

Alltså, nu är jag riktigt taggad att sjösätta min idè. Skit samma att jag inte har en aning om hur man skapar en hemsida, ännu mindre ett community. På något sätt så löser det sig. Jag menar, hur många av de stora företagsledarna kunde allt om sin branch när de startade?
 Tänk dig en plats där alla unga entreprenörer kan träffas. Där vi kan utbyta ideer, visa upp våra företag,skapa diskusioner. En plats dår vi kan samla alla information som rör oss, allt från lagändringar till information om hur man startar upp ett företag. Genom en sån här plats skulle vi få ett större inflytande, och en större respekt.
Frågan är bara hur jag ska starta upp ungentreprenuer.se? Eller bör den ha ett annat namn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0