WE GOT HANDS ON FIRE

Det känns väll dax att presentera oss som arbetar för nuläget i Hands on Fire. För hövlighetenss skull så klart.




Sofie: Supersnällheten i personlig form. Sofie är den som får oss andra att skrärpa till oss och åka till rätt ställen. Utan henne skulle vi nog aldrig komma fram någonstans. Därför är det ju perfekt att hon är Ekonomichef och håller siffrorna på plats.

Sofia: Ja, var ska vi börja? Vi gör nog inte det och presenterar Sofia endast som Marknadsföringschef.

Katarina: Designchef med ett öga för helheten ( Orginelt jag vet). Katarina är den som ser till att vi alla papper vi använder är av lite bättre kvalitè.

Peter: Peter är den kritiska av oss. När vi andra svävar i väg i dagdrömmar, specielt jag och Sofia, påminner han om hur verkligheten egentligen ser ut, och visar kvartalsrapporten. Peter är nämligen försäljningschef.

Linda: Ja det är ju jag. Jag har ju redan presenterat mig så det behöver vi nog inte dra än gång till? Men med min kontrollbehov passar jag perfekt i VD rollen.

Martin: Martin är vår vaktmästare. Haha näädå. Martin gör det mesta kroppsarbetet, hoppar in där det behövs extra folk och har ansvar för Import och export.

Kim: Kim är vår kommunikationschef och den tystaste av oss alla. Vi kände att det fanns en rolig ironi i den befattningen. Men troots att Kim inte pratar allt för mycket så är det han säger oftaast riktigt bra. Tyvärr är han rätt tyst även på internett, så jag hittade ingen bild på honom.


Ja det var väll en liten presentation om oss som har arbetat med Hands on Fire sedan hösten 2009. I Maj måste vi lägga ner företaget, men vi får se om jag kanske inte startar upp det igen...

Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0